Thursday, November 13, 2008

Vom ramane asa pentru totdeauna <3

Glumeam. Inceputu e inceput, nu va fi asa mereu. Si asa e, in orice caz. Cand te combini cu cineva, daca nu ati fost amici de mult timp inainte, nu ai de unde sa sti cum e persoana aia de fapt. Totul e un mister, e sexy, te atrage, vrei sa sti totu despre el. Poti sta de vorba ore intregi despre orice, si nu te plictisesti. Nu il cunosti bine, trebuie sa pari perfecta mereu. Te imbraci mai frumos decat deobicei, te machiezi mai mult, te dai cu parfumu bun. Cand esti cu el, incerci sa pari cat mai sexy si interesanta, chiar daca nu te simti asa. Bineinteles ca si el face la fel. Te cauta mereu, vorbeste cu tine atat de frumos, iti da complimente, te alinta non stop. Face orice ca sa-ti fie pe plac. O ora fara el e mult prea mult, deja simti nevoie sa il suni sau macar sa ii dai msj, bipuri, etc etc. Totul e ca in vise, nu-ti vine sa crezi cat de mult va iubiti.
Apoi se intampla ceva.
Ce? Depinde. Deobicei e prima cearta. Poate spune ceva aiurea sau se compoarta aiurea. Iti dai seama ca totul nu e chiar perfect, ca el totusi e in stare sa se supere pe tine si sa numai vorbeasca cu tine vreodata, daca asa ii vine. Dar si impacarea e foarte importanta, asta va aduce si mai aproape. Apoi e important si sexu, si asta va aduce mai aproape.
Apoi se intampla altceva.
Intro zi, poate dupa o luna, poate 2, 3, 6 chiar, dar INTRO ZI, iti vei da seama ca totul numai e cum era la inceput. Treceti la "alt nivel". Ati devenit dintrodata comfortabili unu cu altu. Numai te omori sa stai 2 ore sa te pregatesti cand iesi cu el. Numai dai 3 bipuri la rand sa ii arati cat de mult te gandesti la el. Nu te mai cauta asa cum era inainte. Pe mess mai mult tu incepi conversatia, ca doamne fereste el sa mai faca asa. Sau sa-ti mai lase mesaje dulci. Relatia devine, normala, banala. Uneori banalitatea asta va face sa va certati mai mult, va da ceva de vorbit si e destul de distractiv. Si vine ziua aia cand te gandesti la cum erati la inceput si unde ati ajuns.
Eu, astazi, sunt la ziua aia. Am trecut prin ceva care m-a facut sa imi dau seama ca noi chiar numai suntem la inceput. Cum dreaq sa o ti asa romantic luni intregi pe net?? Am citit conversatii salvate pe mess de la inceput. Vai cum vorbea cu mine. 'Buna iubirea mea', 'Ce faci printesa mea'...acuma, doar dupa 2 luni jumate, exista doar 'buna'. Si in plus, inainte cand il intrebam 'ce mai faci' mereu raspundea cu 'ce sa fac pisi...' acuma raspunde 'csf'. :( Ne certam din ce in ce mai mult. Ok azi a fost ceva diferit, am trecut prin ceva naspa. Ceva ciudat. El, care a spus lu toata lumea ca niciodata nu a inselat vreo prietena si ca decat sa insele mai bine se desparta de ea, uite chiar el a fost acuzat de a fi cu o fosta prietena la el acasa.
Ce cred eu despre asta? Doamne habar n-am.
Ieri mi-a spus cineva ca l-a vazut cu o fata blonda la el la scara, si ca s-a dus sus cu ea. Sincer, eu imediat m-am gandit ca e doar o colega, sau vreo amica, nu am tras concluzii, care e foarte ciudat, eu mereu trag concluzii. Totusi, find fata si find nebuna, m-am gandit sa il intreb pe varu meu sa se tina un pic dupa el sa aflu daca o fi adevarat. Pana la urma n-a fost nevoie, ca azi m-a sunat varu meu ca un nebun sa-mi spuna 'vezi ca te inseala ala! il bat!' Eu am fost foarte surprinsa. L-am intrebat de unde stie. Se pare ca o prietena de a noastra l-a vazut cu fata aia, si ca ea e fosta lui din liceu. Wow, asta m-a lovit un pic mai tare. Dupa aia l-am sunat pe el, sa vad care e adevaru si cum sta treaba. Mi-a spus ca fata aia e doar colega lui, dar daca nu il cred, nu se supara, asta e. Hmmmm. Am ramas un pic blocata. Parea enorm de indiferent. Urasc indiferenta. Daca nu il cred nu se supara? NUUUU. Raspuns gresit. OANA, iti PROMIT ca a fost doar o colega, eu tin la tine foarte mult si nu ti-as face asa ceva. <---Asta era un raspuns mult mai bun. Eu vreau cineva care va lupta pentru mine. Si nu ca sunt nebuna sa vreau sa aud ca ma iubeste non-stop, dar totusi uneori nu doare. Ma iubeste? Doamne asta e cu totu si cu totu alt subiect retard.
Deci, 13 noiembrie, nici 2 luni jumate si imi dau seama ca sunt la ziua aia cand am trecut la nivelu celelalt. Nu stiu ce va venii, dar imi vine ciclu in curand, si imi vine sa plang ca o nebuna, si sunt prea sigura ca o sa il sun si o sa incep sa vorbesc o mie de prostii. Sau poate pe net. Dar si de daca, vreau sa ii spun ca vreau mai mult de la el. Vreau sa fiu mai alintata. Care e problema? Vreau multe, si merit multe. Viata mea e prea complicata si prea naspa deocamdata. What the fuck is going on? Poate ar fi mai bine sa plec de nebuna in lume, sa iau o pauza de la toate prostiile. DRAMA, fuckin hate it. Si tot eu o sa incerc sa fac totu bine, ca doamne fereste el sa faca ceva. Whatever. Mai vedem. Dar tine minte, eu nu sunt tovarasu tau, eu sunt printesa** ta. so fuckin act like it!!

No comments: