Sunday, October 12, 2008

First Blog.


Hello friends. Wow primu meu blog, nu-mi vine sa cred. Eu care am atat de multe ganduri si multe (prea multe uneori) chestii de zis deabea acuma m-am gandit sa-mi creez un blog. Ce sa facem, better late than never.
Soo...de ce acuma? Pai s-au intamplat multe chestii noi in viata mea in ultimu timp, si vreau sa le documentez, asa ca o amintire de cum era viata mea la 18 ani. Uneori incerc sa ma gandesc la cum era viata mea cand eram mai mica si pur si simplu nu-mi aduc aminte, dar ar fi fost frumos daca aveam vreun journal sau "diary" cum spunem noi. Amintiriile pentru mine sunt foarte importante, si stiu c-o sa-mi faca placere sa citesc chiar acest blog pe la vreo 45 de ani cand poate o sa am copii de 18 ani.
Dar de ce in romaneste cand eu vorbesc de o mie de ori mai bine in engleza?? Well vezi tu asta e o chestie. De vreo 8 ani (cred) tot ma intorc in romania la vara, sa-mi visitez familia si prietenii de acolo. Mereu ma distrez, mereu rad si MEREU plang dar mereu merita fiind ca mereu cunosc oameni noi care (unii dintre ei macar) sunt interesanti si invat multe de la ei. Si desi ca e greu la inceput cand ma intorc in romania fiind ca tot anu vorbesc in engleza, imi dau drumu destul de repede, si incerc sa prind cuvinte noi, expresii care-mi plac. Oh crede ma, nu le folosesc bine mereu. Chiar de multe ori incurc cuvinte si persoana cu care vorbesc habar n-are ce vreau sa spun cu adevarat. Se uita la mine ca la felu 14 :) Si e culmea ca oamenii din romania ma vad asa mai tacuta uneori si nu gasesc cuvintele potrivite...adica poate par mai prostuta pentru ei, dar aici in canada te fac din cuvinte de asa ceva n-ai mai vazut ;) Doar e normal, sunt la profil de engleza scris, fuck. Dar eu ma multsumesc sa vin in tara si sa vorbesc si eu ce pot acolo, si sa scriu pe mess ca sa nu-mi uit limba, si uite acuma scriu si un blog in romaneste deci sper sa nu uit!
So yeah ce sa mai spun, eu sunt fata aia din poza mai sus (no shit). Sunt complicata, complexata, ma gandesc la prostii, gresesc, sunt rea, am dusmani, chiar te provoc sa te pui cu mine... dar tot ma iubiti :)
Pot sa spun ca am multe fetze, sunt schimbatoare, rar o sa stii de fapt ce gandesc dar incerc sa fiu sincera cat pot.
Fatza ma da de gol de multe ori.
Imi place sa gandesc ca m-am maturizat mult in ultimi ani. Macar asa cred. Numai sunt asa disperata sa fac pe toata lumea fericita. Numai mint prea mult (decat daca simt ca e necesar, sau imi bat joc, of course). Numai gandesc ca pot face orice vreau in viata asta. Si toate astea find c-am trecut prin multe. Multe. Si probabil majoritatea s-au intamplat chiar in romania, vara.
Dar cred c-am vorbit destul pentru primu blog. Sunt doar la inceput de drum.
Ok ciaosito xoxo.

No comments: